سورس دیجیتال APL HiFi NWO-3.0 Game Over

سورس دیجیتال APL HiFi NWO-3.0 Game Over

چهارشنبه 27 فوریه 2008
/ / /
Comments Closed
nwo-3.0go-aplhifi.jpg

اگر دوست دارید در آخر هفته دنبال مطالب جالبی در اینترنت بگردید پیشنهاد میکنم به سایت شرکت APL سری بزنید و مطالبی در مورد DAC این شرکت بخونید. به این کلاس سیستم ها میگویند SOTA (یعنی State of The Art).

یک طراح بلغاری بنام Alex Peychev که سورس های Esoteric رو Modify میکنه سورسی ساخته بنام NWO-3.0GO (منظور از GO همان Game Over هست) با قیمت 30 هزار دلار که برای خیلی ها جالبه. این سورس از 20 تا DAC موازی AK4396 استفاده میکنه. این سورس یک طبقه خروجی داره که مستقیما به Power وصل میشه. در تحلیل زیر این سورس به یک آمپلی فایر مینیمال لامپی Jadis وصل شده و پاسخ نهایی فوق العاده شده.

بد نیست این تحلیل زیبا رو (همون تحلیل اینجا هم هست) بخونید تا بهتر بدانیم حرفه ای ها چگونه سیستم Setup میکنند و چگونه صدا رو تشریح میکنند. تحلیل Srajan Ebaen اینجاست.

اینجا رو هم ببینید که در مقایسه در مورد مدل 2.5 این شرکت چی نوشتند. همانند Alex کسانی در دنیا هستند که هم Modifier سیستم هستند (مانند Arthur Salvatore یا Tony و یا Steve Huntley) و هم صدا رو خیلی خوب میشناسند و هم طراح فوق العاده ای هستند.

سورسهای مورد توجه در دنیا عبارتند از :

MetronomedCSEMM LabsEsotericSpectralAccustic ArtsReimyoZandenAudio NoteAccuphaseWadiaAudio AeroEnsembleJadisAudio ResearchNaimOracleAudiomecaElectrocompanietWeissNagraLinnResolution AudioLindemannCaryBurmesterAMRSonic FrontiersOrpheus LabsKrell MBLGryphon47 LabMeridian

ChordMark LevinsonMusical FidelitySoulution AudioVitus

Stahl~TekBerkeley Audio Design

لینک های زیر رو ببینید :

http://sixmoons.com/audioreviews/aplhifi/uas1.html

http://6moons.com/audioreviews/esoteric4/trio.html

http://www.dagogo.com/Spotlight/APL-Hi-Fi.html

http://www.6moons.com/audioreviews/westernelectric/300b.html

http://6moons.com/audioreviews/zanden2/2000_2.html

http://www.audioasylum.com/cgi/t.mpl?f=hirez&m=225237

Comments are closed.