مساله افزایش قیمت ها

مساله افزایش قیمت ها

یکشنبه 3 فوریه 2008
/ / /
Comments Closed

چند تا از دوستان اخیرا طی تماسهایی که با من داشتند مطلبی رو به من منتقل کردند مبنی بر افزایش قیمت های برخی از کامپوننت ها . این دوستان اشاره داشتند به اینکه تحلیل های این سایت باعث میشه برخی از Dealer ها در ایران قیمت ها رو بالاتر از حد معمول اعلام کنند و این مساله برای Audiophile ها در ایران مساله خوشایندی نیست. راستش من کمی تعجب کردم و کمی هم پیگیر ماجرا شدم اما به نتیجه ای نرسیدم. اینکه چقدر این مساله واقعیت داره هنوز برای خود من هم کاملا مشخص نیست اما به هر حال اگر یک درصد هم این احتمال وجود داشته باشه من واقعا متاسف میشم که نوشته ها بخواد تغییر قیمت ایجاد کنه. نمیدونم چه باید کرد و هنوز خیلی به این مساله فکر نکردم اما امیدوارم چنین مشکلی بوجود نیاد.

اگر شما اطلاعاتی دارید که میتونه کمک کنه و اگر پیشنهادی دارید با من در میان بگذارید. خوشحال میشم نظرات شما رو بشنوم. Amir @  hifi.  ir

در مورد سایت من دلم میخواست تاثیر اون همیشه از هر جهت مثبت باشه و بیان تجربه ها کمکی باشه به کاربران اما اگر ببینیم سایت بجای تغییر مثبت ایجاد کردن مشکلاتی رو برای دوستان به همراه داشته باشه یه فکری به حالش میکنم.

مرسی از دوستانی که منو در جریان مسائل پیش آمده قرار میدهند.

Comments are closed.