لحظه به لحظه با Krell Evo CAST و Wilson Watt/Puppy 8 – بخش ششم

لحظه به لحظه با Krell Evo CAST و Wilson Watt/Puppy 8 – بخش ششم

دوشنبه 3 مارس 2008
/ / /
Comments Closed
castcable.jpg

سیستم کمی کارکرده اما بنظر میاد کابل CAST یک متری خیلی وضعیت خوبی نداره. شاید مشکلش در قسمت اتصال به Connector باشه (Lemo) ، من از آقای رحمانی پرسیدم و تحقیقی هم در مورد این کابل کردم. این کابل دقیقا کابل ای نیست که Krell در کارخانه اش Terminate میکنه و من پیشنهاد کردم یک کابل یک متری مستقیما از خود Krell بیاد به ایران. البته چند تا شرکت مانند SilverSmith کابل CAST میسازند که از کابل خود Krell بهتر هست. از آقای رحمانی خواهش کردم از یک برند (بعدا اسمش رو میگم) ای که من دوستش دارم این کابل تهیه بشه چون اصولا نمیشه انتظار داشت خود Krell کابل خیلی خوب بسازه. من منتظرم این کابل Ok بشه و بیاد ایران.

تعجب نکنید که یک سیستم خوب نیاز به اینهمه توجه داشته باشه. صدای خوب مستلزم رعایت خیلی پارامترهاست. اگر شرایط درست مهیا نشه نمیتونیم به حداکثر Performance برسیم. از چند تا از Dealer ها شنیدم با افزایش تصاعدی قیمت ها تنها 1% تا حداکثر 5% در صدا تغییرات داریم در صورتی که از نظر من اصلا اینگونه نیست. دلیل این نتیجه گیری از نگاه من اینه که سیستم ها خوب Setup نمیشوند.

یکی میگفت سورس Krell Evo 505 خیلی با سورس dCS Scarlatti فرقی نداره اما من گفتم خیلی فرق داره و این تفاوت به گوشم زیاد هست. راستش من از قیمت های بالا حمایت نمیکنم و دوست دارم در قیمت های پایین بشه به چیزی که دوست داریم برسیم اما واقعا این تفاوت ها حس میشه و کاملا قابل تشخیص هست. بنظر میرسه هرچقدر آدم به صدا بیشتر دقت میکنه خیلی تفاوت ها رو راحت تر درک میکنه.

های فای بازی انتها نداره ، بنابر این مواظب حساب بانکی تون باشید.

Comments are closed.