لحظه به لحظه با Krell Evo CAST و Wilson Watt/Puppy 8 – بخش هفتم

لحظه به لحظه با Krell Evo CAST و Wilson Watt/Puppy 8 – بخش هفتم

دوشنبه 17 مارس 2008
/ / /
Comments Closed
rives.jpg

خب الان منتظریم کابل CAST جدید بیاد و این اتفاق در سال جدید خواهد افتاد. در سال جدید سعی میکنم سیستم 8 رو به بهترین شکل ممکن Setup کنم ، امیدوارم مشکلی پیش نیاد و دوستان اون صدایی که مورد نظر من هست رو بشنوند.

چند مطلب قابل ذکر هست اول اینکه الانا گرفتارم و آخر سال باید به کارهام برسم برای همین مطلبی نخواهم نوشت. قصد دارم سال جدید تا حد ممکن به مساله آکوستیک بپردازم و تاثیرات اون رو بر روی صدا بررسی کنم.

از نظر من آکوستیک و جای بلندگو مهمترین بخش صداست و در ایران اصلا به این مساله توجهی نمیشه. ملاک بسیاری از قضاوت های اشتباه هم در مورد سیستمها در ایران همین مساله هست.

ما برای بلندگو تا 100 هزار دلار هم هزینه میکنیم و برای آکوستیک و جای بلندگو هیچ هزینه ای نمیکنیم و این مساله باعث میشه هیچ وقت از صدا لذت نبریم. مطمئن باشید بدون فضای خوب شنیداری محال هست از صدا لذت ببرید و من تمام سعی ام رو در سال جدید میکنم تا هم بشکل علمی مساله رو توضیح بدهم و هم تجربه هام رو برای شما بیان کنم.

همین قدر بگم تاثیر آکوستیک برای شنیدن دراز مدت در حد 10 درصد 20 درصد نیست و از نظر من بدون فضای خوب امکان شنیدن صدای خوب هرگز فراهم نخواهد بود هرچند شما 500 هزار دلار هزینه سیستم کرده باشید. اینجا و اینجا رو ببینید.

Comments are closed.