چند خبر

چند خبر

سه‌شنبه 4 مارس 2008
/ / /
cast.jpg

اول اینکه کابل CAST جدید داره Ok میشه و یک برند خیلی خوب کابل توسط شرکت یارامانا وارد ایران خواهد شد. تا اونجایی که من تحقیق کردم مشخصه صدای کابلهای این شرکت با کامپوننتهایی که آقای رحمانی میاره سازگاری خیلی خوبی داره و میتونه سیستم 8 رو با Krell CAST به نقطه خوبی هدایت کنه.

آقای رحمانی (مدیر شرکت یارامانا) دارند یک تکون اساسی به های فای میدهند و البته منم کلی اصرار و پیگیری کردم و خوشحالم این تلاشها داره نتیجه میده. راستش دوست دارم چیزهای خوب بشنوم و صداهای جدید و یک سیستم رو جوری که دوست دارم Setup کنم. بوجود آمدن چنین امکانی رو مدیون لطفهای آقای رحمانی میدونم و همینجا از ایشان تشکر میکنم.

غیر از تجربه های جدید دوست دارم سیستم Wilson 8 رو با Krell CAST به بهترین نقطه برسونم و بعد شما صدای اونرو بشنوید. دلیل این مساله اینه که یه جورایی ثابت میشه این همه وقتی که من برای این سایت گذاشتم و برای شما داستان تعریف کردم بیهوده نبوده و شما تاثیر درست سیستم جمع کردن و Tune رو در عمل خواهید دید. باور خواهید کرد که چقدر شرایط و شکل جمع کردن سیستم مهم هست.

اگر مشکلی پیش نیاد و این سیستم به حداکثر Performance خودش برسه برام جالب خواهد بود نظر دوستان رو در مورد صدای اون بشنوم.

دوم اینکه دارم یک Forum راه میندازم تا همه دوستان اونجا تبادل نظر داشته باشند. دوست دارم نام این انجمن رو به من پیشنهاد بدهید.

سوم اینکه شاید بخشی راه بندازم برای پیشنهاد سیستم. به این شکل که از بین کامپوننتهایی که در ایران هست به کاربران یک مجموعه پیشنهاد بدهم. البته نمیدونم به نظر شما جالب خواهد بود یا نه؟

اگر نظر شما رو بدونم خوشحال خواهم شد.

نظرات رو یا اینجا بنویسید و یا به آدرس Amir.hifi.ir@gmail.com بفرستید.

21 Comments