بخش های انجمن

بخش های انجمن

سه‌شنبه 9 سپتامبر 2008
/ / /

خب تا الان کسانی که عضو شدند تعدادشون قابل قبول و امیدوار کننده بود. من تشکر میکنم از همه دوستان، خودم فکر نمیکردم تا این حد استقبال بشه و فکر میکردم استقبال کمتر از این حد باشه.

من دلم میخواد دوستان شراکت داشته باشند و حتی اگر یک لینک جالب هم پیدا میکنند و یا تجربه ای بدست میارند و یا مطلب مفیدی میخونند اون رو در انجمن بنویسند تا همه اطلاعاتمون بیشتر بشه.

من خواهشم اینه اگر کسی مطلبی برای گفتن داره حتما بنویسه و این اعتماد به نفس رو داشته باشه که نظرش رو بگه چرا که همه ما اطلاعات محدودی داریم و نباید وقتی چیزی خواستیم بنویسیم اون اعتماد به نفس رو نداشته باشیم. شاید کمی هم از اینکه شناخته بشیم واهمه داریم و یا دلمون نمیخواد ما رو بشناسند که حتی در این حالت میتونیم با نام مستعار حرفمون رو بنویسیم. مطمئنا کسی ما رو نخواهد شناخت هرچند من معتقدم پنهان شدن کار جالبی نیست.

من تو خیلی از این انجمن ها با همین اسم Amir سوال میپرسیدم و برایم مهم نبود دیگران بدونند من Amir هستم. جالبه خیلی وقت ها در گذشته سوالات عجیب غریب هم میپرسیدم اما میدونم ندانستن ایرادی نداره اما تلاش نکردن برای بیشتر دانستن ایراد داره.

من موقعی که سایت رو شروع کردم طبیعتا تجربه الان رو نداشتم و وقتی الان یاد اون موقع می افتم تعجب میکنم که با چه اعتماد به نفسی این کار رو کردم اما الان میبینم چقدر خوب شد این کار رو عقب ننداختم و همان موقع شروع کردم و خود همین سایت باعث شد خیلی از تجربیات رو کسب کنم.

واقعیت اینه من مثل فروشندگان در ایران شغل و کارم های فای نیست تا بتونم روزی 8 ساعت وقت بگذارم و همه اطلاعات لازم رو در سایت بنویسم، بنابراین تنها راه افزایش آگاهی های ما تلاش همه ماست. نباید انتظار داشته باشید یک نفر همه کارها رو انجام بده و بقیه بیرون گود تماشاچی و مصرف کننده باشند. حتی یک تجربه کوچک و ساده میتونه به بقیه کمک کنه و باعث افزایش آگاهی بشه.

این انجمن میتونه کمک کنه به هم نزدیک تر بشیم و در این حالت خیلی بهتر به پیش برویم تنها کافیست دوست داشته باشیم به هم کمک کنیم و یک فضای دوستانه ایجاد کنیم.

انجمن چند بخش کلی داره شامل:

* قوانین انجمن

* رسیدن به صدای خوب System Setup

* اجزای سیستم صوتی Audio Hardware

* موسیقی Music

* گفتگوی علمی Scientific Articles

* های فای در ایران Hi-Fi in Iran

* خرید و فروش سیستم صوتی Buy/Sell Audio Systems

در بخش اول قوانین رو مینویسم که هنوز وقت نکردم این کار رو انجام بدم اما هدف اینه فضای انجمن سالم و مناسب بمونه

در بخش دوم مباحث مربوط به صدا گرفتن رو گذاشتم. بیشتر تاکیدم روی مسائلی بود که همیشه به اونها اهمیتی نمیدهیم و لازمه دوباره به اونها توجه کنیم و از نگاه من بدون این عوامل صدای خوبی نخواهیم گرفت.

در بخش سوم در مورد تک تک اجزا مثل بلندگو بحث خواهد شد.

در بخش چهارم در مورد موسیقی گفتگو خواهیم کرد و در بخش گفتگوی علمی نگاهی Objective به مسائل خواهیم داشت.

در بخش های فای در ایران به تجربیات و مسائل خودمان توجه میکنیم و در بخش خرید و فروش سعی میکنیم کالای خود را بفروشیم و یا چیز مناسبی بخریم.

دقت کنید در بخش فروش میتوانید سفارش هم بگذارید مثلا بنویسید من به یک آمپلی فایر مدل فلان نیاز دارم و اگر کسی اون رو داشت و قصد فروش داشت به من بگه.

انجمن بخش دیگه ای فعلا نداره.

خوش باشید

2 Comments