درباره انجمن

درباره انجمن

جمعه 12 سپتامبر 2008
/ / /
Comments Closed

مطالبی که قابل نوشتن هستند رو میشه به دو دسته تقسیم کرد ، اونهایی که نکات کوچک اما مهمی هستند و اونهایی که مفصل ترند و باید بصورت یک مقاله نوشته شوند. مطالب نوع اول رو نمیشه بصورت یک مقاله درآورد چون حجم اونها کم هست هرچند ممکنه اطلاعات مهمی در خودشون داشته باشند.

من تا اونجایی که تونستم سعی کردم مطالب کوچک رو در دل مقالاتم در سایت جا بدهم و دیگه برای هر مطلب کوچکی یک پست در نظر نگیرم اما انجمن Forum این امکان رو ایجاد کرده که خیلی از این مطالب کوچک رو در انجمن بنویسم و پیشنهاد میکنم اگر علاقه مند بودید مطالب Forum رو دنبال کنید چون قصد دارم خیلی از مطالب رو اونجا بنویسم.

من خیلی وقت ها لینک های جالبی رو پیدا میکردم اما همون موقع نمیشد بعنوان یک پست در سایت بگذارم اما الان این امکان فراهم شده و از دوستان هم میخواهم زمانی که در اینترنت دنبال مطلبی هستند اگر لینک جالبی پیدا کردند در انجمن اون رو قرار بدهند.

به این لینک نگاه کنید :

http://forum.hifi.ir/viewtopic.php?f=39&t=10

مطلب بعدی اینکه در انجمن سعی میکنم در مورد برندهایی که در ایران هست راحت تر صحبت کنم و به سوالات شما پاسخ بدهم.

حسن دیگه انجمن اینه که منو مجبور میکنه دنبال مطلب بگردم و حتی اگر وقت نشه خیلی مفصل بنویسم حداقل لینک های مفید رو در اون قرار بدم.

از دوست خوبم که در انجمن فعالیت زیادی داره و بیشتر در مورد لامپ ها مینویسه هم تشکر میکنم. ایشان اطلاعات جالبی در مورد لامپ ها دارند و خود من مطالبشون رو بدقت دنبال میکنم.

ادامه لینک های نمایشگاه CEDIA EXPO 2008 رو اینجا گذاشتم :

 http://forum.hifi.ir/viewtopic.php?f=41&t=14&p=38#p38

Comments are closed.