کتاب Sound Reproduction: The Acoustics and Psychoacoustics of Loudspeakers and Rooms

کتاب Sound Reproduction: The Acoustics and Psychoacoustics of Loudspeakers and Rooms

شنبه 12 سپتامبر 2009
/ / /

sound-reproduction

کتاب ای که در تصویر مشاهده میکنید بنام Sound Reproduction: The Acoustics and Psychoacoustics of Loudspeakers and Rooms کتاب جالبی هست که همین امروز به دستم رسیده و مطالب مفیدی در مورد درک تاثیر آکوستیک بر روی صدا داره. من هنوز این کتاب رو نخوندم اما بنظرم میتونه برای دوستان علاقه مند مفید باشه ، البته کمی دانش اولیه در مورد پاسخ فرکانسی و … لازمه اما در هر صورت حتی برای کسانی که سر از پاسخ فرکانسی در نمی آورند هم میتونه جذاب باشه. میگم خوب شد ما برق خوندیما ، اگه عمران یا چیز دیگه قبول شده بودم الان سر از خیلی از این مطالب تو دنیای صدا در نمی آوردم ؟!

کتاب Get Better Sound هم که نوشته جیم اسمیت بود کتاب خیلی خیلی خوبی از آب در اومد و من 100% خوندن کتاب جیم رو به دوستان پیشنهاد میکنم. چیزی که جالبه اینه که جیم هم تا حد زیادی روی آکوستیک و مکان بلندگو تاکید داره و روشهایی رو برای پیدا کردن مکان مناسب بلندگو پیشنهاد داده.

اگر کسی از دوستان شما در خارج از کشور نیست که این کتاب رو سفارش بدید میتونید از شرکت ای ای کتاب که در ایران هست خرید کنید. این شرکت سفارشات شما رو از آمازون انگلیس تحویل میگیره و در کمتر از 20 روز به ایران میاره. فقط مشکلش قیمتش هست که تقریبا دوبرابر قیمت اصلی کتاب باهاتون حساب میکنه.

برخی از کتاب ها رو من بشکل PDF دارم که اگر خواستید میتونید از من بگیرید تا هزینه اضافی نداده باشید اما برخی دیگر رو مثل کتاب جیم اسمیت خود منم مجبورم از آمازون تهیه کنم. به هر حال اگر حتی یک کتاب خواستید سفارش بدید کتاب Get Better Sound رو در اولویت اول قرار بدید.

5 Comments