انجمن های فای در ایران

انجمن های فای در ایران

سه‌شنبه 12 ژانویه 2010
/ / /

باید به اطلاع دوستان برسانم یک اتفاق مهم و جالب افتاده و جمعی از Audiophile های ایران در کنار هم انجمنی را تشکیل دادند و همه امیدوارند تا با همکاری یکدیگر وضعیت Audio را در ایران به سمت و سوی بهتری هدایت کنند.

البته لازم شد عنوان کنم ایده انجمن های فای رو قبلا جناب مهندس سعادت مدیر شرکت ره آورد صدای شرق مطرح کرده بودند و من و دیگر دوستان سعی کردیم به این ایده خوب جامه عمل بپوشانیم.

خوشبختانه دوستانی که در این جمع حضور دارند همگی پیگیر و علاقه مند هستند و امیدوارند یک حرکت جدید و سازنده در رابطه با وضعیت صدا در ایران شکل بگیرد.

من اسامی اعضا رو اینجا بترتیب حرف  الفبا اعلام میکنم :

جناب آقای آلن

جناب آقای ابوعلی

جناب آقای الکساندریان

جناب آقای پارسا

جناب آقای پوینده

جناب آقای کیهانی

جناب آقای محرابی

جناب آقای مجید محرابی

جناب آقای میرزایی

و امیر حسین اکبری که خودم هستم.

تصمیمات گرفته شده در انجمن در زمینه های مختلف از جمله عضو گیری و دیگر مسائل به اطلاع دوستان خواهد رسید.

من بسیار خوشحالم که یک حرکت جمعی در حال شکل گیری هست و فکر میکنم میشه با کمک همه دوستان علاقه مند به صدا در ایران های فای روزهای بهتری رو تجربه کنه.

در ضمن دوستانی هم در این جلسه به برخی از مطالب سایت انتقادات ای داشتند که باعث شد تا تجدید نظری در رابطه با نوشته ها  داشته باشم و این خودش اولین حرکت مثبت و انتقادی میتونه محسوب بشه و سایت من با همفکری و انتقادات سازنده دوستان شکل بهتری پیدا کنه.

به هر حال از همه دوستان تشکر میکنم و مطمئن هستم تلاش جمعی دوستان نتایج خیلی خوبی برای آینده Audio در ایران خواهد داشت.

راستی یادم رفت بگم دیروز بیست و یکم دی ماه تولد یکی از اعضای انجمن بود که ما این روز رو روز تشکیل انجمن صدا در ایران نامگذاری کردیم.

خوش بگذره!

2 Comments