عکس هایی که آقای ویتوس برام فرستاده از CES 2010

عکس هایی که آقای ویتوس برام فرستاده از CES 2010

جمعه 15 ژانویه 2010
/ / /
Comments Closed

vitus-ces1

vitus-ces2

vitus-ces3

دست آقا ویتوس درد نکنه این عکس ها رو برام فرستادند ، راستی مدل 010 ویتوس رو جدیدا Stereotimes تحلیل کرده و بهش جایزه بهترین آمپلی فایر سال رو داده هرچند بنظرم تحلیل گر این مجله نتونست خیلی تحلیل درست حسابی در مورد این آمپلی فایر بنویسه. این تحلیل گر نسبتا خنگ جملات زیر رو در مورد ویتوس نوشته :

It sounds better than many of the best tube amps I’ve heard. Think CJ-MV50 warmth coupled with Krell KSA-50 power and control.

لینکهای زیر رو ببینید :

http://www.stereotimes.com/MW2009a.shtml

http://www.stereotimes.com/amp010510.shtml

از مایک هم خواسته بودم که عکس های بیشتری از اتاق ویتوس رو تو مجله بگذاره که ایشان هم لطف کردند و این کار رو کردند اینجا رو ببینید :

http://spintricity.com/44

http://spintricity.com/45

http://spintricity.com/46

اوه یادم رفت بگم تو انجمن های فای ایران از من انتقاد شد که از کلمات ای مثل “خنگ” استفاده نکنم. به من یادآور شدند بهتره سایتم یک پرستیژ و شخصیت جدی تر و باکلاس تر داشته باشه و ادبیات نوشتاریم رو تغییر بدم، منم گفتم حتما گوش میکنم و حق با دوستان هست.

راستی در مورد آکوفیض هم به من تذکر داده شد که یکی از فروشندگان ناراحت شده و …

باید بگم من واقعا متاسفم که اینطور شد و سعی میکنم کمتر بزنم تو سر برندهایی که دوستان واردکننده می آورند اما باور کنید من به خیلی از برندهای این بازار گیر ندادم و میتونستم انتقادات خیلی تندتری رو بیان کنم اما به هر حال منم دوست ندارم به کسی آسیبی برسه و سعی میکنم خیلی مشکل درست نکنم اما قبول کنید این بازار یک تکون اساسی نیاز داره که از یک جایی باید شروع بشه.

من در مورد تقابلم با این بازار و فروشندگانش حتما یک مطلب جدا خواهم نوشت اما خواهش من اینه نوشته های منو تنها به این دید ببینید که من دلم میخواد تغییرات مثبتی انجام بشه نه اینکه بازار کسی رو خراب کنم.

من همیشه آخر مطالبم مینوشتم “خوش بگذره” که این بار رو بخاطر دوستان و برای جدی تر شدن سایت نمینویسم.

Comments are closed.