بازگشت

بازگشت

شنبه 6 مارس 2010
/ / /
Comments Closed

ist2_2303770-direction-signs

سال 1379 بود که من وارد دنیای های فای شدم، اون موقع که عاشقش شدم نمیدونستم چه اتفاقاتی قرار بیفته همونجوری که خیلی از دوستان دیگه هم که درگیرش شدند نمیدونستند های فای اونها رو به کجا خواهد برد. خوشبختانه من پول زیادی برخلاف خیلی از دوستان براش ندادم و از سه سال پیش که سایت رو شروع کردم بجای پول، براش وقت برای یادگیری صرف کردم اما چی بگم که این عشق تمومی نداره و میتونه وقت و انرژی زیادی رو از آدم بگیره.

بعد از این همه مدت انگار های فای بخشی از زندگی من شد درست مثل اعتیاد، بنظرم هیچ چیزی اونقدر نباید درگیر ات کنه که نتونی فراموشش کنی اما گاهی این اتفاق میفته و من هر جوری شده باید فکری برای این قضیه میکردم.

تو این سالها آشنایی های زیادی با افراد مختلف علاقه مند به های فای برام ایجاد شد و ارتباطات زیادی بشکل گاهی کوتاه و گاهی پایدار و بلند مدت شکل گرفت و میشه گفت بخش خیلی زیادی از وقت من صرف این ارتباطات شد و کم کم دامنه اون اونقدر زیاد شد که حتی روی کار و بقیه مسائل زندگی ام هم تاثیر گذاشت.

با توجه به اینکه خود من خیلی سعی نکردم همه روابطم رو نگه دارم (که البته در عمل هم برام ناممکن بود) و خیلی از اونها در طول زمان کم رنگ تر شد اما حتی در این شرایط هم این اواخر دیگه وضعیت از حد نرمال خارج شد و انجمن دوستداران صدا هم این اواخر به این موضوع اضافه شده بود. البته این روابط فقط یک بخش ماجرا بود و بخش دیگه وقتی که برای سایت میگذاشتم و نوشتن مطلب در اون بود که همه این مسائل نشون میداد وضعیت داره از کنترل من خارج میشه و واقعا نمیتونم هم به کارهای معمولم برسم و هم سایت رو ادامه بدم و هم انجمن رو و هم روابطی که داشتم رو به جلو هدایت کنم.

من همیشه افراط رو دوست داشتم و از این بابت پشیمون نیستم تا الان که بهم خوش گذشت اما مجبور شدم فعلا برای مدتی کمی روی کار و بقیه مسائل زندگیم متمرکز بشم (یه وقت فکر نکنید یکی زده تو سرم … شدم دارم میرم ازدواج کنم 🙂 ) و کمی این جریان رو آروم تر به پیش ببرم.

تصمیمی مبنی بر ادامه دادن یا ندادن ندارم و فکر میکنم باید زمان بگذره تا مسیر جدیدم رو پیدا کنم، مطمئنا زمان اجازه خواهد داد بازبینی دقیق تری نسبت به گذشته داشته باشم تا آینده رو بهتر برنامه ریزی کنم.

فعلا که مشکلی نیست و سایت هم برقراره و خبر جدید اینکه احتمال داره سایت رو از حالت وبلاگ وردپرس دربیارم و بجای وردپرس از جوملا استفاده کنم و امیدوارم تو این انتقال مجبور نباشم همه مطالبم رو یکی یکی تو ادیتور جدید کپی کنم چون در اینصورت خیلی وقت گیر خواهد بود.

در ضمن منتظر سوپرمی هم هستم که بیاد، طبیعتا از هر چه بگذریم از سوپرمی و ویتوس نمیگذریم 🙂

خوش بگذره

Comments are closed.