معرفی برند با قیمت های مناسب

معرفی برند با قیمت های مناسب

یکشنبه 22 آگوست 2010
/ / /

واقعیت اینه من دوست داشتم یک سری برند خوب تو کلاس قیمتی Cost no Object مثل ویتوس و ASR و مارتن و ESP Loudspeaker و جورما به ایران بیاد که بیشترشون اومده و مارتن هم طبق اعلان آقای رحمانی دیگه همین روزها باید پیداش بشه .

فقط بلندگوی ESP Loudspeaker و کابل جورما مونده که فکر میکنم مانعی نیست و فقط کمی زمان لازم داره تا اونها هم وارد ایران بشه (مخلص آقای ابوعلی هستیم 😉 ) و در مورد سورس و بقیه چیزها هم کم کم اتفاقاتی خواهد افتاد. چیزی که فکر میکنم برام جالبه الانا کمی روش وقت بگذارم برندهای خوب ارزان هست.

من این برندهای خوب و ارزان رو که میشه تو قیمت های خیلی پایین ازشون صدای خوبی شنید رو معرفی میکنم و هر وارد کننده ای خواست میتونه اونها رو وارد کنه و خودم هم سعی ام بر اینه آقای رحمانی رو راضی کنم که برخی از اونها رو وارد ایران کنند.

یک دسته بندی جدید هم بنام Affordable Audio اضافه کردم که این نوع مطالب رو تو این دسته بندی مینویسم. حتما مطالب مجله Affordable Audio رو دنبال کنید که اونم چیزهای جالبی رو معرفی کرده.

اینجا رو ببینید :

http://www.affordableaudio.org/aa2010-08.pdf

معتقدم اگر کسی صدا گرفتن بلد باشه میتونه از برندهای خوب و ارزان هم صدای بسیار خوبی بگیره و قیمت های بالا هم سرجای خودشون هستند و من تابحال سعی ام بر این بوده تو هر کلاس قیمتی یک چیز خوب رو معرفی کنم.

باید این بازار تغییر کنه و امیدوارم این اتفاق بیفته.

اولین برند رو من LAMPIZATOR انتخاب کردم (اونم به پیشنهاد TwoGoodEars) به آدرس زیر :

http://www.lampizator.eu/

این برند DAC میسازه و قیمت های خیلی مناسبی رو برای کامپوننت هاش در نظر گرفته و حتی برای علاقه مندان کیت هایی رو هم آماده کرده که هر کسی دوست داشت میتونه خودش اونها رو سرهم کنه.

2 Comments