Argento Audio In Iran

Argento Audio In Iran

پنج‌شنبه 19 آگوست 2010
/ / /
Comments Closed

برند کابل ساز دانمارکی بنام Argento Audio با مدیریت آقای Ulrik Madsen که همکار ایشون تو Argento بنام Anders Grove همکار آقای ویتوس تو کمپانی ویتوس هستند.

این برند از نقره استفاده میکنه و تو جنوب شرق آسیا (Audio Exotics) هم به حد کافی محبوبیت داره و Dealer های خیلی معروفی مثل TMH Audio و the voice that is از این برند استفاده میکنند و من قبلا هم به آوین آوا پیشنهاد آوردنش رو داده بودم که با Tidal و ASR دمو بشه.

من صدای این کابل رو شنیدم البته تو حالتی که هنوز break-in نشده و پیشنهاد میکنم کسی که کابلی رو برای تست میاره باید قبلش اونرو با یک Cable Cooker مثل Nordost Break-in کنه چون اینجوری واقعا نتیجه ای نخواهد داد.

هر کابل Break-in نشده ای صدایی Close ، بدون گسترش فرکانسی و وضعیتی غیر طبیعی داره که نمیشه در موردش هیچ نظری داد و ما اگر علاقه مند به فروش موفق یک برند در ایران هستیم باید قبل از تحویل یک کابل برای تست اونرو Break-in کنیم.

مطمئنا شرکتی که ASR رو قبل از تحویل Break-in میکنه بهترین نتیجه ممکن رو تو تست میگیره و وقتی سیستمی Break-in نشده دمو میشه طبیعتا اظهارنظرات منفی در موردش زیاد خواهد شد.

اما آرجنتو کابل خوبی هست، بنظرم میتونه Flow خیلی Smooth ای داشته باشه، در مورد هارمونیک ها فعلا نمیشه نظری داد اما تو نگاه اول بنظر کمی Laidback میاد.

ساخت و شکل ظاهری خوبی هم داره که باور میکنید دانمارکی ها کیفیت ساختشون عالیه، بنظرم بگذارید کابل 300 ساعت رو که گذروند دوباره تستش کنید و مطمئن هستم بعد از Break-in با الگزاندریا و ASR پاسخ خوبی خواهد داشت.

نمایندگی این برند در ایران با Audio Art Reference هست.

Comments are closed.