24 آبان روز های فای

24 آبان روز های فای

دوشنبه 15 نوامبر 2010
/ / /

مدتیه وقت نشد تو سایت بنویسم  و شاید تا مدتی به همین شکل وقت نشه مطلبی اضافه کنم ، این روزها گاهی به سایت مایک (مایک جدیدا خیلی فعال شده که این موضوع برای من خوشحال کننده هست) و رومی سر میزنم و خبری هم از دنیای های فای ندارم .

اوضاع هم خوبه و بیرون دهکده همه چیز روبراهه ، منم مشغول کارهای خودم هستم.

امروز 24 آبانماه روز های فای هست و من یک سال پیش در چنین روزی خبر ورود مارتن رو شنیدم ، خبر خیلی خوشحال کننده ای بود و منو امیدوار کرد بتونم روی ورود برندهای خوب دیگری هم مثل ESP حساب کنم.

بازار ایران میتونه هم تو قیمت های پایین و هم تو قیمت های بالا برندهای خیلی بهتری رو تجربه کنه و فکر میکنم اگر این روند مثبت ادامه دار باشه ما شاهد تغییرات جالبی باشیم هر چند فراموش نشه صدای خوب گرفتن فقط با سرهم کردن برندهای خوب بدست نمیاد و شنونده باید آگاهی و تجربه لازم رو در گرفتن صدای خوب داشته باشه و من تو این مورد دوم بیش از مورد اول تو سایتم وقت گذاشتم و مطلب نوشتم.

چیزی که جالبه اینه که مارتن بعد از یک سال انتظار هنوز به ایران نرسیده البته آقای رحمانی همین چند روز پیش به من گفتند همه سفارشات مارتن و ویتوس و آئودیو ریسرچ و ویلسون(از جمله  ساشا) و … رو یکجا در اولین فرصت از گمرک ترخیص خواهند کرد.

امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفته و ترخیص از گمرک اونقدر طول نکشه که من سال بعد روز 24 آبان 1390 بنویسم “دو سال پیش در چنین روزی مارتن اوکی شد و تا چند وقت دیگه از گمرک ترخیص میشه!!!” 😀

یادش بخیر چقدر پارسال ذوق زده بودم ، ببینید چی نوشتم :

https://www.hifi.ir/?p=2060

کجا اون همه شور و شوق رو جا گذاشتم خودم هم نمیدونم 🙂

به فکرم رسید یک انجمن تشکیل بدیم از افرادی که زمانی عاشق های فای بودند و الان مثل من از دهکده های فای اومدند بیرون.

خوش بگذره

2 Comments