Marten Supreme و Marten Coltrane در تهران

Marten Supreme و Marten Coltrane در تهران

دوشنبه 14 فوریه 2011
/ / /
Comments Closed

خبر جالب اینکه دیشب آقای رحمانی با من تماس گرفتند و خبر انتقال بلندگوهای مارتن رو به تهران دادند. آقای رحمانی دیروز بلندگوهای مارتن سوپریم و کلتران و یکی دو مدل دیگر رو ترخیص کردند و همین حالا یکی از اونها از جعبه باز شده و در یارامانا آماده دمو شده.

من خیلی خوشحالم مارتن به تهران رسید و معتقدم اگر کسی دنبال صدای Real باشه تو کل دنیا گزینه ای بهتر از مارتن پیدا نمیکنه و معتقدم اگر این بلندگو تو اتاق درست Setup بشه و یک آمپلی فایر خوب باهاش Match بشه صدای شنیده شده خیلی میتونه برای شنونده جذاب باشه.

من ظرف همین یکی دو روزه یارامانا خواهم بود و صدای مارتن رو خواهم شنید و گزارشی ازش خواهم نوشت.

من از همه دعوت میکنم صدای مارتن رو بشنوند و خواهشم از آقای رحمانی اینه اونجا مارتن Coltrane رو با ویتوس دمو کنند و خیلی برام جالبه هر شنونده ای بدون هیچ تعارفی نظرش رو به من اعلام کنه.

من معتقدم مارتن نه تنها Real ترین صدا رو داره بلکه از نظر قیمتی هم تو کلاس قیمتی خودش بهترین هست و مطمئن هستم (در صورت دموی درست مارتن) نظر شنوندگان در مورد مارتن مثل نظراتشون در مورد دو برند قبلی پیشنهادیم مثل ASR و Vitus کاملا مثبت خواهد بود.

چیزی که هست اینه که مارتن نیاز به Break-in حداقل 100 تا 200 ساعت داره و نیاز به آمپلی فایر خوب برای دمو داره. من سه آمپلی فایر Audio Note و ASR Emitter و Vitus رو برای درایو مارتن پیشنهاد میکنم البته Audio Note رو فقط برای سری های 2way مارتن و البته میتونید نتیجه تستش رو با سری های بالاتر هم ببینید اما به اعتقاد من مارتن با ویتوس بهترین گزینه خواهد بود و ASR و Audio Note گزینه های بعدی هستند.

خوش بگذره

Comments are closed.