ساختار جدید

ساختار جدید

جمعه 23 سپتامبر 2011
/ / /
Comments Closed

این روزها دارم به یک ساختار جدید برای نوشته هام تو سایت فکر میکنم.

دلیل این موضوع اینه فضای بازار های فای تو ایران به خاطر محدودیت هایی که وجود داره یه جورایی دوست داره از ابراز آزاد عقاید در مورد صدای برندها و مقایسه اونها پرهیز کنه، منظورم اینه اگر از برندی تعریف کنی که فروشنده X میاره و کمی هم تاکید زیادی کنی یا این برند رو با برند دیگری مقایسه کنی یک حساسیت هایی ایجاد میشه از طرف بقیه رقبایی که تو همین بازار فعالیت دارند و اگر از برند فروشنده Y بد بنویسی باز همین وضعیت در مورد فروشنده Y بوجود میاد.

با اینکه من بارها از مخاطبم خواستم به نوشته های من فقط در حد پیشنهاد فکر کنه و همیشه خودش با گوش خودش تست کنه و تصمیم بگیره اما فضای بازار های فای ایران بخاطر مسائلی حاشیه هایی ایجاد میکنه که برای من جذاب نیست.

این موضوعی هست که من این روزها بهش فکر میکنم و دوست دارم راهی رو پیدا کنم که هم اطلاعاتی که دوست دارم رو به مخاطب بدم و هم طوری در مورد برندها بنویسم که بازار حساسیت کمتری نشون بده.

به هر حال من خیلی امیدوار نیستم بتونم این راه رو پیدا کنم، اگر پیشنهادی دارید میشنوم.

مهندس خوش بگذره 😉

Comments are closed.