معرفی یک سایت و یک گزارش از ساخت آمپلی فایر لامپی 211

معرفی یک سایت و یک گزارش از ساخت آمپلی فایر لامپی 211

جمعه 28 اکتبر 2011
/ / /

دوستی چند وقت پیش از شهرستان با من تماس گرفتند و قرار شد آمپلی فایری که ایشون ساختند رو من صداش رو بشنوم و البته این سری که به تهران تشریف آوردند قسمت نشد ببینمشون اما احتمالا در آینده یه قراری با ایشون داشته باشم.

این جوان بسیار مودب که اسمشون عارف هست سایت http://setson.persianblog.ir/ رو مدت زیادیه که راه اندازی کردند اما من قبلا به اشتباه فکر میکردم این سایت مربوط به شخص ای میشه که کارش کپی مطالب دیگران و به شکلی مقابله با کسانی است که به نوشتن در سایت های دیگر مشغول هستند.

من از این دوست بسیار خوبمون همینجا بخاطر اشتباهم عذرخواهی میکنم، از این اشتباه واقعا متاسفم و امیدوارم منو ببخشند.

این دوستمون چند وقت پیش که به تهران تشریف آوردند آمپلی فایر لامپی مبتنی بر 211 شون رو تو فضای شرکت آوین آوا تست کردند که گزارشش رو تو سایتشون گذاشتند :

http://setson.persianblog.ir/post/183/

http://setson.persianblog.ir/post/181/

چیزی که حداقل در ظاهر مشخصه سلیقه ایشون در ساخت هست و من همیشه ذهنیتم این بود یک آمپلی فایر دست ساز باید شکل و قیافه اش رو فاکتور گرفت اما ایشون خیلی خوش سلیقه و خوب این آمپ رو ساختند که بی شباهت به برند های تجاری بازار نیست.

من به ایشون بابت زحمتی که کشیدند تبریک میگم و امیدوارم تو کارشون موفق باشند. اگر قسمت شد و صدای سیستمشون رو در آینده شنیدم حتما تحلیلی هم تو سایتم خواهم نوشت.

2 Comments