سخنی با خواننده

سخنی با خواننده

دوشنبه 19 دسامبر 2011
/ / /

میدونید چرا های فای برای من مثل سابق نیست؟

دلیلش اینه های فای تو ایران برای من چیز جدیدی با خودش نداره، مثلا من صدایی که متفاوت باشه رو میدونم جایی نخواهم شنید و یا کسی نیست که بحث باهاش در مورد های فای برام خیلی جذاب باشه و یا بطور کلی هیچ کس و هیچ جایی نیست که یک چیز جدید ارائه بده که برای من جذاب باشه.

فقط یک جا بود که حس میکردم میشد به نتایجی رسید که اونم منتفی شد و تو خونه خودم هم چون مستقل نیستم کاری نمیکنم.

های فای برای من دوباره موقعی جذاب میشه که مکان مستقلی جدا از خانواده برای خودم داشته باشم و ایده ال هام رو در صدا تو خونه خودم دنبال کنم.

های فای فعلا برای من اون شور و اشتیاق رو نداره و برای همینه من الان مدتهاست چند مطلب رو باید بنویسم اما حوصله اش رو ندارم.

به مجلات هم سر زدن جذابیتی نداره مثلا مجله Absolute sound مینوسه آمپ بولدر 1500 واتی اومده یا بلندگوی یک تنی وارد بازار شده و خیلی کم مطلب جدیدی پیدا میشه که برام جذاب باشه.

روزها میگذره و هر روز چیزهایی که سطحی تر هستند جذابیتشون رو زودتر از دست میدن چون زودتر به تکرار میرسند و من این اتفاق رو طبیعی میدونم، تکرار همیشه اشتیاق رو کم میکنه مثل همه عاشقانی که با ذوق و شوق رفتند زیر یک سقف بعدش که به تکرار رسیدند اون ذوق و اشتیاق گذشته رو از دست دادند.

های فای الان برای من به تکرار رسیده و تا جایی مستقل برای خودم نداشته باشم تا تجربه های نو کسب کنم مطمئنا جذابیتی نخواهد داشت.

الان خیلی بیشتر موسیقی گوش میدم البته با یک پلیر ام پی تری ساده.

خوش بگذره

5 Comments