استریو رویال بخش دوم

استریو رویال بخش دوم

جمعه 27 سپتامبر 2013
/ / /

 

جناب آقای بارسقیان (عکس بالا در حال نوشتن آهنگ) هم در بخش فروش سازهایی چون پیانو گیتار و … هم در بخش فروش pro Audio مانند میکسر و بلندگوهای اکتیو استودیو  هم در زمینه صدابرداری و ضبط صدا برای گروه های موسیقی و هم در زمینه آهنگسازی و نوازندگی فعالیت دارند. دوستان زیادی ایشون رو از گذشته میشناسند و نیازی به معرفی من نیست.

ایشون با مجله صدا از طریق آقای انزابی پور هم که استاد صدابرداری و مسترینگ در ایران هستند هم همکاری دارند.

آقای بارسقیان به تازگی فعالیتشون رو در زمینه های فای شروع کردند البته منظورم از به تازگی چیزی حدود یک تا دو سال هست. شو روم ایشون جای مناسبی برای علاقه مندان هست ، فضایی مناسب و دلچسب برای شنیدن صدای سازها از نزدیک و شنیدم موسیقی ، پذیرایی گرم ایشون هم جای خود دارد.

ایشون به گرمی از ما پذیرایی کردند و به ما خوش گذشت ، نا گفته نماند آلبومی از رکورد های ECM بنام Ragas and Sagas یکی از آهنگ هاش (Track 2) صدایی بی نظیر برای ما پخش میکرد. ساکسیفون Jan Garbarek بی نظیر بود بی نظیر طوری که من چنین صدایی با ساکسیفون تابحال نشنیده بودم. قبلا آهنگی به همین سبک شنیده بودم که نوارش خراب شده بود و منم هیچوقت نفهمیدم اون نوار به کدوم نوازنده تعلق داشت ، این آهنگ گاربارک منو یاد اون انداخت ، واقعا بی نظیر بود.

اون آئودیو نت آنکورو رو با کواد شنیدم یاد اولین تجربه ام با آئودیو نت افتادم. صدایی دوست داشتنی.

آقای بارسقیان اطلاعات خوبی از نوازندگان و رکوردهای موسیقی دارند ، خودشون هم مینوازند و هم آهنگسازی میکنند شایدم جالب باشه بدونید دختر 17 ساله ایشون یکی از بهترین صداها رو برای خوانندگی جاز دارند. من این صدای محکم و دوست داشتنی رو شنیدم واقعا تعجب کردم ، تحسین برانگیز بود مطمئنا اگر بطور جدی دختر ایشون خوانندگی رو پیگیری کنند در آینده یکی از بهترین ها خواهند بود.

برای آقای بارسقیان و دخترشون آرزوی موفقیت دارم.

شماره دفتر ایشون در تهران 66702344 میباشد.

ز

2 Comments