بعد 120 ساعت هدفون

بعد 120 ساعت هدفون

یکشنبه 10 آوریل 2016
/ / /
Comments Closed

بعد 130 ساعت :

اول اینکه هدفون رو مستقیم زدم به آیفون و نتیجه خیلی داغون بود. معنی اش اینه برای هدفون فول رنج باید از آمپ مخصوص هدفونی استفاده کنید که از پایه برای تقویت هدفون فول رنج ساخته شده باشه. همین سری iFi هم جدا آمپ هدفون داره که من بخاطر اومدن EAR دیگه نگرفتمش .هدفون HD800 نیاز به درایو خوب داره تا ازش صدای خوبی بشنوید. وقتی آمپ خوب داریم و درست درایو میشه هم تایمینگ صدا درسته که شنونده خسته نمیشه و هم حس قدرت تو صدا داریم که لذتبخشه.

بعد 100 ساعت :

الان 100 ساعت رو رد کرده و داینامیک وضوح بیشتری پیدا کرده و بنظر میرسه این هدفون برای بالاترین ولومی که میتونه پخش کنه نیاز به یه آمپ جدا از DAC داره. البته این DAC توانش کافیه اگر صدای بلندتر خواستید باید یه Headphone Amplifier جدا بگیرید. در این مورد نظر قطعی ام رو بعد آب بندی کامل میدم.

وضوح استیج که خوب بود الان وضوح داینامیک هم بهتر شده و بنظر من بازم بهترم میشه. بسته به ولوم صدا و نوع رکورد تو فرکانسهای بالا صدا Bright هست و انرژی سرگردان داریم. دلیلش هم رکورد و هم بخاطر برق نویزی USB که ماجراست و هم حدس میزنم کمی باید بیشتر سیستم کار کنه تا کامل Break-in بشه.

اما تونالیته و هامونیک ، هنوز خیلی فرقی نکرده و بعید میدونم از این به بعد معجزه بشه اما بهتره صبر کنیم 300 ساعت رو رد کنیم بعد نظر بدیم اما کاراکتر صدا حسی نیست.

در مورد تجربه هدفون در مقایسه با سیستم خونگی باید بگم تجربه اش متفاوته و تا الان که خوب بوده. از نظر استیج که معلومه رکورد ها برای استریو خانگی درست شدند نه هدفون.

اینم از دانلود فایل Flac برای Break-in از AMR iFi آقای تورستن :

Burn-In Like a Pro

بعد 60 ساعت :

هدفون و امپ بعد 60 ساعت صداشون بازتر شده و داینامیک و وضوح بهتری داره. هنوز اما خیلی از اون حس موسیقی خیلی خبری نیست.

موضوع اینه وقتی از برق Usb کامپیوتر استفاده نمیکنیم و با باتری خود DAC با خروجی دیجیتال آیفون گوش میدیم خیلی فرق میکنه.

ظاهرا کیفیت باتری خیلی زیادتره در مقایسه با برق USB کامپیوتر.

Comments are closed.