تئوری خطا بخش ششم (بخش آخر)

تئوری خطا بخش ششم (بخش آخر)

دوشنبه 30 می 2016
/ / /

تئوری خطا بخش اول

تئوری خطا بخش دوم

تئوری خطا بخش سوم

تئوری خطا بخش چهارم

تئوری خطا بخش پنجم

اینم از بخش آخر:

با ارمن در مورد کابل صحبت میکردم و بحث این بود چرا یه کابل اینهمه تو میکرو تفاوت ایجاد میکنه حتی وقتی کل سیستم تو میکرو خطی نیست؟؟؟؟ آیا این کابل از خودش صدا رو میسازه و چیزی اضافه میکنه؟؟؟؟

گفتم دلیل تاثیر خطای کامپوننت های سری جمع جبری نیست بلکه جمع لگاریتمی یا همان ضرب هست. برای همینه که کابل چیزی از خودش اضافه نکرده بلکه چون ضرب تاثیرش مشهوده اینطور میشه .

برای همینه وقتی حتی اون میکرو صدا توسط آکوستیک بد و دیجیتال بد و Solidstate بد خراب شده باز هم تاثیر کابل رو میشه حس کرد براحتی و برای همینه که حتی تو آکوستیک و شرایط بد همچنان مردم سیستم عوض میکنند.

من معتقدم نباید تو استودیوها اون میکرو رو خیلی خراب کنند تا مجبور بشیم 250000 دلار پول امپ Micro linear Audio Note رو بدیم و باید یه تناسبی در Micro linearity همه قسمتها باشه.

بنظرم هر بخش مثلا 5% افت ایجاد کنند منطقی هست تا اینکه استودیو بیاد 80% خرابی ایجاد کنه بعد ما بریم 500 هزار دلار پول Audio Note بدیم که تو میکرو خطی هست تا اون 20% مونده رو با زور نگه داریم.

Post a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*