Vitus will Format your mind

Vitus will Format your mind

دوشنبه 2 نوامبر 2009
/ / /
Comments Closed

coltrane_supreme_small

مشکلی که الان پیش اومده اینه که کسانی که صدای ویتوس رو با خارما و دی سی اس میشنوند دیگه نمیتونند به سیستم خودشون گوش کنند.

یکی از دوستان که بعد از شنیدن این سیستم به صدای سیستم خودشون گوش دادند به من گفتند همه این صداهایی که ما میشنویم در مقایسه با اون صدا مثل اینه که روی صداهای ما انگار یک پتو انداختی اما Transparency سیستم ویتوس و خارما و دی سی اس بی اندازه بالاست تا اونجایی که باور کردنی نیست یک سیستم تا این اندازه بتونه شفاف باشه.

سیستم این دوستمون که چنین حرفی رو زدند بالای 100 هزار دلار هست!

فکر کنم هر کس دیگری اون صدا رو بشنوه دوباره ذهنش درگیره ارتقاء سیستم بشه و نتونه با سیستم خودش کنار بیاد، مطمئن باشید ویتوس نمیگذاره به راحتی صداش رو فراموش کنید.

من نشد ASR رو بشنوم اما دوستانی که شنیدند هم با تعجب در مورد صداش حرف زدند و معتقد بودند ASR یک انقلاب در صدا ایجاد میکنه و Vitus هم چنین انقلابی رو ایجاد کرد.

اگر از من در مورد این دو آمپلی فایر بپرسید میگم انتخاب بین این دو به بودجه شما، سلیقه شنیداری و نوع موسیقی که میشنوید و مهمتر از همه بلندگویی که انتخاب میکنید وابسته هست.

هم ASR رو دوست دارم و هم Vitus رو و امیدوارم روزی برسه برای ASR ما شاهد ورود Tidal باشیم و برای ویتوس شاهد ورود Marten Design Supreme و یک بلندگوی حسی مثل ESP .

آرمن میگه اتفاقی که برای Solidstate با ورود ویتوس افتاد باید در زمینه بلندگو و سورس هم بیفته و باید برندهایی وارد بشه که مثل ویتوس رقیبی در کنار خودشون نبینند.

Comments are closed.